luni, 1 august 2016

Preferatele lunii IULIE 2016





Bună tuturor ! Am revenit cu o nouă postare pe blog, astăzi aş vrea să vă prezint preferatele lunii IULIE, produse pe care le-am incercat, unele le-am folosit "in exces"  si  pe care  le-aş recumpăra ! Fiind vară folosesc mai multe produse decât de obicei, în special creme, spray-uri, geluri de duş,  etc.
  Un super produs, care imi place si care ma incanta in fiecare zi cu aroma sa, este crema de corp de la Lacoste ! Are consistenta mai groasa, hidrateaza foarte bine si despre miros ce pot sa mai zic, e divin si rezista . Nici nu mai e nevoie de parfum , daca te dai dupa dus cu crema aceasta.
De asemenea, crema I love Coconut & Cream imi place , am testat-o, dar am sa o las pentru iarna, deoarece la asta ma duce mirosul intens de cocos , la prajituri, la dulce , la sarbatori. Lasa pielea fina si foarte catifelata.
Gelul de dus de la  Botegga Verde are un efect hidratant si un parfum dulce-acrisor de fructe rosii. 
Un produs ieftin, foarte placut este parfumul La Rive, pe care il gasiti in DM ! Are miros de trandafiri si iasomie. Persista si pentru vara e nemaipomenit ! 
În luna iulie am făcut cunoştinţă cu multe produse cosmetice, însă cel mai mult m-a impresionat gelul pentru sprâncene de la Benefit. Deşi este puţin mai scump, merită ! Regret că mi-am stricat banii cu farduri , kit-uri , creioane pentru sprâncene în speranţa că voi găsi ceva bun, care să mi se potrivească . Deci acest gel eu îl recomand cu căldură, deoarece este un produs MINUNE ! Fixează aşa bine , rezistă şi umple perfect spaţiile goale. Este ca un mini rimel, iar nuanţa pe care o am eu este medium/deep.
Un alt produs, tot din sfera make-up este eyeliner-ul gen cu "glam crystals" de la Dazzling. Este un produs bun, care se aplica foarte usor si usuca repede dupa aplicare. Pentru serile de vara, e perfect deoarece aduce ceva glam machiajului . Un lucru care imi place e ca nu se intinde deloc sclipiciul, ramane la locul lui ! 

Iar ultimul produs este fardul de ochi de la BarryM. Este un pigment cosmetic cu buna aderenta pe piele. Nuanta e de un verde menta si e foaaarte pigmentat. 



Cam astea sunt produsele mele preferate pe luna Iulie, sper ca v-au placut si daca le-ati incercat sunt curioasa de parerea voastra despre ele, va pup :-*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu