vineri, 6 mai 2016

Preferatele lunii aprilie !

Aprilie e luna în care am făcut schimbări, în garderobă, în cosmetice, păr, obiceiuri şi m-am gândit să vă arăt şi vouă topul produselor folosite de mine în luna aceasta. Eu mă plictisesc destul de repede de obiecte, farduri, creme, oameni (rar, dar se întâmplă şi asta). Aşadar, îmi place să încerc, să testez diferite parfumuri, nuanţe , texturi şi aşa se face că de la o lună la alta îmi cam schimb produsele, chiar dacă nu se termină în totalitate. Vin altele mai bune şi atunci uit de restul. Sunt puţin mai reticientă atunci când vine vorba de creme, demachiante, fonduri de ten, tot ce ţine de faţă. Am un ten foarte sensibil, predispus spre tot felul de iritaţii şi îl ţin destul de greu sub control. Îi acord multă atenţie si sunt destul de precaută atunci când cumpăr produse pentru faţă.

În concluzie, o să încep cu laptele demachiant de la Nivea cu coenzima Q10 .
A costat undeva la 20 de lei şi are o cantitate de 200 de ml. Îl folosesc în fiecare seară şi încă mai am din el.
Se înţelege bine cu tenul meu, nu am avut nici un fel de iritaţie, roşeaţă. coşuri, etc de la el şi curăţă bine tenul.
Plusuri : - are o textură lichidă, uşor de aplicat pe ten
- lasă pielea hidratată şi catifelată, nu usucă deloc
- miros plăcut, fin
-demachiază eficient

Ca şi minusuri nu ştiu ce v-aş putea spune, pentru că mie îmi place mult de tot, cu siguranţă îl voi cumpăra tot pe acesta, doar că eu nu am riduri şi fiind anti-rid nu-mi pot da seama cât de evidentă e acţiunea sa împotriva lor.



Al doilea produs, destinat tot tenului este fondul de ten Maybelline Affinitone , îmbogăţit în vitamina E şi ulei de Argan.

Are 30 de ml şi eu mi l-am cumpărat în nuanţa Gold Beige. Ce pot spune, mie personal îmi place pentru că nu lasă un aspect de ten încărcat şi lasă un aspect natural, fin, curat. Nu-mi plac deloc fondurile de ten care lasă faţa ca o mască, super încărcată.
Plusuri : - nu încarcă
-acoperire medie
- uniformizează bine
-are o formulă uşoară

Minusuri- ambalajul, mai exact modul de dozare (nu-mi place pentru că atunci când vreau să-l folosesc curge foarte mult )
-după câteva ore , tenul tinde să se îngraşe ( asta poate doar în cazul meu, că am ten gras)






Următorul produs favorit este crema de duş Tesori d'Oriente Viola del Nepal .

Deci are un miros demenţial, nu vă pot descrie în cuvinte cât de frumos miroase ! Nu cred că am mai simţit aroma asta la nici o cremă, parfum, gel, etc. E unicat!
Îmi place la nebunie şi ambalajul, mai ales datorită lănţiţorului agăţător.
Plusuri : - mirosul categoric
-ambalajul
-face o spumă fină şi curăţă bine
-hidratează
-baia rămâne parfumată
-mirosul persistă pe piele, dar nu aşa mult pe cât mi-aş dori eu

Minusuri:- modul de dozare, se risipeşte prea mult produs
-textura care nu e nici cremă, nici gel, undeva între.

Oricum datorită parfumului divin trec peste toate minusurile posibile !


Următorul produs este crema de corp Katy Perry Royal Revolution , care de asemenea mi-a plăcut foooarte mult datorită parfumului floral minunat.

Nu ştiu să vă spun ce conţine , dar pe net am citit asta:
Note de varf: rodie si frezie roz;
Note de mijloc: iasomie, floare de portocal si lemn de santal;
Note de baza: orhidee vanilata, piele, mosc si porumbar.

Este de doar 75 ml, mi-ar fi plăcut să fie măăăcar de 150 , dar asta este..Oricum mi-a plăcut enorm, nu mai am din ea decât foarte puţin, nu cred că m-aş putea plictisi de ea vreodată.
Plusuri : -parfumul !!!
-textura lejeră
-te duce cu gândul la vară, la nisip, la mare...
-mirosul ţine câteva ore bune pe piele
-lasă pielea extrem de fină

Minusuri:-cantitatea prea micăăăă






Tot pentru corp, am folosit şi loţiunea hidratantă Victoria's Secret Pure Seduction.
Îndrăgesc foarte mult loţiunile Victoria's Secret , datorită aromelor deosebite, ambalajelor foarte elegante, textura lor, absolut tot îmi place la ele.
Pure Seduction este deosebită, îmi place mult căpăcelul auriu care îi dă o notă preţioasă,iar florile de pe ambalaj îi dau un aspect primăvăratic, seducător. Pe mine mă duce cu gândul spre romantism, spre ceva pur , frumos , elegant. Parfumul este unul fresh,fructat, aroma sa fiind de prune roşii şi frezie.
Plusuri :- parfumul care persistă ore întregi pe piele, pe haine, de fiecare dată după ce ies din baie şi mă dau cu loţiunea asta,soţul mă întreabă ce miroase aşa de frumos.
-Hidratează foarte bine, lasă pielea fină,catifelată şi se absoarbe foarte repede în piele
-Modul de dozare este unul foarte precis, personal îmi place cel mai mult

Minusuri nu am pentru acest produs, sunt foarte mulţumită şi după ce o termin pe aceasta o să-mi mai cumpăr încă una ,desigur cu altă aroma, vreau să încerc cât mai multe, cât mă lasă buzunarul deoarece efectiv sunt deosebite !


Şi cam atât cu produsele preferate pe luna aceasta, sper că v-am ajutat în alegerea unei creme , sau a unui produs ! Vă pup, o noapte liniştită şi frumoasă vă doresc !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu