miercuri, 4 mai 2016

Unboxing Oriflame C6 2016

Bună tuturor ! Astăzi am să vă arăt ce produse mi-am cumpărat eu de la Oriflame şi o să vă spun părerea mea referitor la ele. Poate o să spuneţi "încă o fată cu Oriflame", ei bine o părere în plus presupun că niciodata nu strică. Personal, atunci când vreau să-mi achiziţionez ceva, mereu caut recenzii ale acelui "ceva" . Mă ghidez după mai multe păreri, îmi place să ştiu ce crede şi x şi y şi z, nu doar o anumită persoană. Gata, la x i-a plăcut, îmi cumpăr şi eu. Aşă că eu sper să vă ajut, să vă facă plăcere să mă urmăriţi şi fără altă vorbăreală în plus, haideţi să începem :

 După cum vedeţi nu mi-am luat aşa multe , doar un Şampon Eleo, Balsamul Eleo, Fondul de ten The One, Bureţelul pentru machiaj, mai exact pentru aplicarea fondului de ten şi nu numai, 2 Rimel-uri The One , Balsamul protector Tender Care şi Gelul protector pentru igiena intimă.
O să încep cu fondul de ten The One Everlasting , în nuanţa Natural Beige. La început, când l-am desfăcut şi am văzut culoarea, am zis că nu mi se potriveşte, că e prea deschisă, dar după ce l-am aplicat pe ten am văzut că s-a adaptat perfect. Are o acoperire bună, pot spune medie spre mare, are un aspect uşor pudrat şi de rezistenţă încă nu vă pot spune mare lucru, deoarece e prima dată când îl încerc, până acum am folosit fondul de ten Maybelline Affinitone.
Asta este nuanţa, sper să vă puteţi da seama cât de cât. Eu sunt categoric mulţumită de el , preţul fiind unul bun .

Bureţelul pentru machiaj , la prima impresie îmi pare bunicel, mai ales pentru cei 10 lei cât a fost, cu siguranţă nu mă va ţine o veşnicie, deoarece am observat că este aerat, cu tendinţă uşoară spre crăpare, deteriorare la spălat, însă pentru aplicarea fondului de ten e foarte bun, nu lasă urme inestetice, la spălare îşi dublează volumul şi nu absoarbe produsul . Îmi place, nu ştiu cât va rezista, 2-3-4 luni, dar o să mă folosesc de el cu mare drag !

Acum, haideţi să vorbim puţin şi despre Rimel-uri, care sunt indispensabile tuturor fetelor, femeilor . Eu am descoperit rimelul în clasa a-8-a, a-9-a şi de atunci îl tot folosesc.
Primul Rimel este de la The One Eyes Wide Open, care îmi place mai mult ca celălalt, deoarece are efect de mărire a ochilor şi chiar asta şi face, se aplică uşor datorită periei care are rolul de curbare a genelor. Adevărul e că e mai puţin rezistent decât rimelul The One 5 în 1 Woder Lash Brilliant Black, care de asemenea îmi place şi el, deoarece separă bine genele,le alungeşte dar preferatul meu e primul. Oricum, o să le folosesc pe ambele, sunt super mulţumită de ele şi vi le recomand cu cel mai mare drag.
Rimel Oriflame The One

Rimel Oriflame One 5 in 1


Despre gelul intim , pot doar să vă spun că l-am mai folosit, îmi place, nu irită, nu am absolut nici un disconfort de la el, are o aromă subtilă, plăcută, deloc deranjantă şi e testat dermatologic, alergenic şi ginecologic. Este cu aloe vera, are 300 de ml şi îşi face treaba de minune.

Despre Balsamul protecor Tender Care , sau cutiuţa cu minuni, nici nu cred că mai are rost să vă spun ceva, e un produs bun, acum l-am comandat şi pentru mama mea , cu aromă de coacăze negre. Are un miros suuuuper, de îţi vine să îl mănânci !!!

Am tot auzit de calitatea produselor din gama Eleo, aşă că nu m-am putut abţine şi datorită părerilor bune despre aceste şampoane, măşti, etc mi-am comandat şi eu Şamponul şi Balsamul. Sunt foarte curioasă cum se comportă cu părul meu, încă nu le-am probat aşă că nu o să vă spun nimic despre ele , deocamdată.
Cam atât cu produsele mele, am să revin cu o nouă comandă din C7.
Dacă vreţi să aflaţi mai multe sau chiar să vă cumpăraţi şi voi produse de la Oriflame intraţi pe
http://ro.oriflame.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu