joi, 28 aprilie 2016

Relaxare şi spumante de baie de la Balea

Pentru mine relaxarea înseamnă o baie fierbinte, timp de o oră, două în care mă detaşez de toate problemele şi mă gândesc la lucrurile frumoase din viaţa mea, visez cu ochii deschişi şi uit de mine până se răceşte apa. Ador să simt apa fierbinte şi parfumul spumei de baie, a gelului de duş şi a lumânărelelor parfumate.
De ceva vreme ( 3 luni, cam aşa) am descoperit spumantele de baie de la Balea care au un miros foaaaarte plăcut şi care mă relaxează de minune. Îmi place şi spuma, parcă e mai fină, mai catifelată, e perfectă pentru pielea mea.
Sunt nişte produse minunate, de care eu personal m-am îndrăgostit şi le tot cumpăr. Au un preţ bun, de doar 6 lei şi sunt de 500 de ml. Îmi place foarte mult şi ambalajul lor, sunt nişte sticle foarte orientale şi pe spatele lor ei descriu spumantul ca " Balea spumant pentru relaxarea corpului şi a simţurilor " , exact ceea ce şi face .

Prima dată mi-am luat cu ulei de lavanda, mi-a plăcut foarte mult, are un parfum puternic care umple toată baia chiar şi dupa ce ai ieşit din cadă. Apoi, am avut cu pin, eucalipt şi acum mi-am luat din nou cu lavandă şi mentă cu portocale. Sunt divine ! <3
Spumant Balea
Spumant de baie Balea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu