duminică, 24 aprilie 2016

You're beautiful !


Frumuseţea e fericirea sufletelor noastre reflectată pe chip. Noi, femeile suntem complicate , complexe şi ne place să arătăm bine, să ne simţim bine . Însă, sunt zile în care pur şi simplu, cele două nu vor să se îmbine. Iar atunci, vin în ajutor iubitele noastre cosmetice. Ne răsfăţăm cu o baie cu spumă parfumată, ne dăm cu cea mai bună cremă a noastră, punem puţin fard pe ten si suntem ca noi.
Suntem frumoase naturale, dar şi mai frumoase cu un machiaj natural. Aşa că, dragele mele, eu personal sunt îndrăgostită de creme, farduri, rujuri, parfumuri şi mi-aş dori să împărtăşesc cu voi părerile mele referitoare la produsele care îmi plac la nebunie şi nu numai.
Vă pup şi o sa revin cu o nouă postare soon ! <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu