luni, 25 aprilie 2016

Review produse e.l.f.



Bună tuturor )
Astăzi o să vă vorbesc despre produsele celor de la ELF ( https://www.eyeslipsface.com.ro/ ) .
Se spune că ce e ieftin, e de proastă calitate ! În cazul cosmeticelor de la Elf, e exact contrariul. Sunt foarte ieftine, accesibile tuturor şi unele sunt minunate. Prima dată când le-am descoperit am fost foooarte încântată, am intrat pe site-ul lor si mare mi-a fost uimirea când am văzut ce ambalaje frumoase au, ce descrieri şi câte review-uri bune ! Nu am mai stat pe gânduri şi am zis hop ţop şi eu să plasez o comandă (mică că să mă conving chiar eu de calitatea lor înainte de a cumpăra mai multe ). Asă că, mi-am comandat un ruj de la gama Essential pentru ca era la reducere, vreo 6 lei, cam aşa, un fard de ochi Flawless Eyeshadow, o pensulă pentru bronzer  şi o pudră bronzantă ! Toate bune şi frumoase , mi-au ajuns produsele în vreo 2 zile şi de acolo a început nebunia mea pentru ELF , mai exact pentru rujurile lor !
 Aşadar, ce pot să spun..sunt MINUNATE ! Au o textură cremoasă, dar nu de la prima încercare deoarece au un exterior mai dur pentru a rezista în timpul transportului, sunt pigmentate, au nişte nuanţe frumoase, mie cel mai mult îmi plac cele mai închise, iar atunci când le aplici pe buze nu e nevoie să te mai dai cu nimic altceva, hidratează şi lasă un aspect neted. Încă o chestie care îmi place mult e că dau efect de buze naturale, nu le lasă încărcate şi strălucesc foarteeeee discret !
Acestea sunt nuanţele care le am eu :
( de la stânga , la dreapta : captivating, seductive, sociable, voodoo, fearless, posh )

Din păcate, nuanţa Voodoo nu am mai găsit-o pe site, e un roşu cărămiziu, mi-a plăcut la nebunie, chiar am căutat şi la alte rujuri aceeaşi culoare, dar din păcate nu am găsit-o...ba era roşu aprins, ba portocaliu, oricum...dacă ar apărea din nou pe site, aş recumpăra-o !

Alte produse de la Elf care îmi plac sunt :

-exfoliatorul pentru buze , îşi face treaba foarte bine, plus că e foarte uşor de folosit, transportat, etc. Înainte să îl am mă tot chinuiam cu periuţa de dinţi, zahăr, scorţişoară (parcă aş scrie o reţetă de prăjituri) , aşadar mă bucur enorm că l-am descoperit, are un gust aşa dulceee şi chiar merită ! 




 -fardul de ochi Baked trio Elf Studio, am nuanţa Brown Bonanza, auriul şi culoarea mai deschisă sunt cu sclipici, iar cea închisă e mata . Nu sunt foarte pigmentate, dar arată foarte bine pentru că nu ies în evidenţă foarte tare, sunt aşa mai discrete şi destul de cremoase. Nu fac minuni, dar mie îmi plac, pentru ca merg atât la un machiaj de zi, cât şi la unul de seara !
-fardul de ochi Flawless Eyeshadow în nuanţa Golden Goddess (ce pompos sună) , e foarte bun şi acesta, se aseamănă foarte mult cu celălalt, Baked trio , atât la culori, cât şi la textură.


-Paleta cu cremă iluminatoare din gama Studio , are 4 iluminatoare, nu încarcă tenul şi oferă un highlight subtil si finuţ. Ce îmi place e că e foarte mult illuminator , e cremos, se întinde aşa de uşooor şi dacă o aplici în locurile cheie, chiar îşi face treaba.Ce nu îmi place e că străluceşte cam tare , dar în cantitate mică, mică e ok şi o recomand .
-Baked Bronzer din gama Studio, nuanţa St. Lucia este cremos, arată foarte bine pe ten, dar se potriveşte doar pentru vară, sau pentru un machiaj de seară pentru ca are cam mult sclipici, dar eu cel mai des îl folosesc când mers la un eveniment şi atunci chiar îţi dă efect de wow !
-Pudra bronzantă Warm Tan se aşează foarte frumos pe ten, e pigmentată exact atât cât trebuie şi dacă o foloseşti cu măsură chiar arată bine, dar tot aşa , vara sau pe bronz .

Cam acestea sunt produsele mele preferate de la ei, cu siguranţă o să-mi mai comand şi altele pentru că sunt foarte mulţumită de raportul calitate-preţ. O să vă ataşez poze şi cu celalte produse pe care le am , dar care nu m-au impresionat în mod deosebit, dar cu toate acestea sunt bune şi îşi fac treaba. 
 Vă doresc o zi frumoasă în continuare şi o să revin cu alte postări
:-*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu